Geluids opnames van het koor

We hebben opnames gemaakt van ons koor tijdens een repetitie voor de uitvoering van de feestmis t.b.v het 60 jarig jubileum van ons koor. U kunt deze afluisteren. Zie onderstaande tekst.

Als u op de link klikt ziet u een muziek spelertje. Klik op het witte driehoekje, de muziek begint dan te spelen. Met de regelaar achte de luidspreker kunt u de muziek harder of zachter zetten.

U kunt deze muziek het beste beluisteren met een koptelefoon.

Als u de muziek uit wilt zetten haalt u de tab weg door op het kruisje te drukken.Als u een ander muziekstuk wilt afspelen wordt er een nieuwe tab aangemaakt die u weer weg kunt halen.

1. Kyrie uit de mis van Jo de Jong. Klik hier om te beluisteren.
  2. Gloria uit de mis van Eberlin. Klik hier om te beluisteren.
  3. Panis Angelicus van C. Franck. Klik hier om te beluisteren
  4. Sanctus en Benedictus uit de mis van Haydn. Klik hier om te beluisteren.
  5. Agnus Dei uit de mis van Noyon. Klik hier om te beluisteren
  6. Choral van Bach. Klik hier om te beluisteren Klik hier om te beluisteren

Hier de opname van de feestmis. Klik hier om te beluisteren of te downloaden. Omdat het bestand te groot is om door Google te kunnen worden gescand op virussen, krijg je een melding hierover. je kunt met de muis op de toets “toch afspelen” klikken.

Je kunt deze melding negeren